Regulament campanie 5%

Regulament campanie 5%

REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE

CARD FIDELITATE 5%”

(Perioada Campaniei: 1 iulie – 31 decembrie 2023)

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

  1. Campania promotionala “CARD FIDELITATE 5%” (denumita in continuare “Campania”) este organizata de (i) CENTRUL MEDICAL PHOENIX S.R.L., cu sediul in mun. Craiova, str. Stefan cel Mare nr. 80, jud. Dolj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J16/348/2009, cod unic de inregistrare 25213772 (denumita in continuare in mod individual “Centrul Medical Phoenix”), (ii) PHOENIX PRIVATE HOSPITAL S.R.L., cu sediul in mun. Targu Jiu, str. Victoriei nr. 142, camera 6, etaj 1, jud. Gorj, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J18/589/2014, cod unic de inregistrare 33928344 (denumita in continuare in mod individual “Phoenix Private Hospital”) si de (iii) HOSPITAL NETWORK PHOENIX ONE DAY S.R.L., cu sediul in mun. Slatina. str. Primaverii nr. 6A, etaj 1, 2 si 3, jud. Olt, inregistrata la Registrul Comertului sub numarul J28/596/2014, cod unic de inregistrare 33827226 (denumita in continuare in mod individual “Hospital Network Phoenix”, iar Centrul Medical Phoenix, Phoenix Private Hospital si Hospital Network Phoenix denumite, in mod colectiv, “Organizatorul”).
  2. Campania se va desfasura conform prevederilor prezentului Regulament oficial al Campaniei (denumit in continuare „Regulamentul”), fiind aplicabil tuturor persoanelor care indeplinesc conditiile pentru a beneficia de aceasta Campanie si care participa la aceasta Campanie, in conditiile si cu respectarea procedurii prevazute de prezentul Regulament (denumiti in continuare “Participantii”). Prin participarea la aceasta Campanie, se prezuma cunoasterea si respectarea integrala, expresa si neechivoca a tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor Regulamentului de catre Participanti si acordul Participantilor la termenii, conditiile si prevederile Regulamentului. Participantii se obliga sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament.
  3. Campania este desfasurata exclusiv prin intermediul punctelor de lucru (clinici) ale Centrului Medical Phoenix, Phoenix Private Hospital si Hospital Network Phoenix indicate in Anexa nr. 1 la prezentul Regulament (denumite colectiv in cele ce urmeaza „Punctele de lucru participante”) in conditiile reglementate de prezentul Regulament.
  4. Organizatorul urmărește prin campaniile pe care le desfășoară educarea și informarea publicului larg privind importanța prevenției, respectiv a efectuării periodice a unor consultatii, investigatii si analize medicale cu scop de monitorizare a stării de sănătate. Scopul prezentei Campanii este de a oferi pacientilor acces la consultatii, investigatii medicale si analize de laborator cu pret redus pe o perioada limitata de timp

SECTIUNEA 2. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

Campania este organizata exclusiv in Punctele de lucru participante indicate in Anexa nr. 1 la prezentul Regulament, in perioada 1 iulie – 31 decembrie 2023 inclusiv (denumita in continuare “Perioada de desfasurare a Campaniei”), in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, participarea la Campanie fiind conditionata de prezentarea unui card de fidelitate de catre Participant, obtinut in conditiile stabilite de prevederile Regulamentului.

SECTIUNEA 3. REGULAMENTUL CAMPANIEI

  1. Regulamentul de desfasurare a Campaniei este disponibil, in mod gratuit, (i) in receptiile Punctelor de lucru participante, (ii) pe website-ul Organizatorului, si, totodata, (iii) poate fi solicitat, alaturi de orice alta lamurire, de catre orice Participant prin transmiterea unei cereri in acest sens la adresa electronica office@phoenix-hospital.ro sau la sediul Organizatorului mentionat in sectiunea 1, alin. (1) a prezentului Regulament, in atentia departamentului de marketing.
  2. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si / sau completa oricand Regulamentul, precum si dreptul de a suspenda si / sau inceta si / sau intrerupe si / sau prelungi oricand desfasurarea Campaniei, cu conditia instiintarii Participantilor cu privire la orice modificare a vreuneia din prevederile acestuia, prin acte aditionale ce vor fi comunicate public in aceeasi forma prevazuta la alin. (1) punctele (i) si (ii) din prezenta sectiune a Regulamentului.
  3. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru luarea la cunostinta de catre Participanti a modificarilor aduse Regulamentului cat timp acestea sunt comunicate in modalitatile indicate mai sus.

SECTIUNEA 4. PARTICIPANTII

  1. Calitatea de Participant in Campanie este dobandita de catre orice persoana fizica care indeplineste in mod cumulativ urmatoarele conditii:
    1. se prezinta, in Perioada de desfasurare a Campaniei, in unul dintre Punctele de lucru participante si solicita efectuarea a cel putin a unuia dintre serviciile medicale furnizate de Organizator in respectivul Punct de lucru participant, in conditiile aplicabile solicitarii serviciilor medicale, conform reglementarilor legale specifice;
    2. intentioneaza ca pana la sfarsitul anului sa revina cel putin o data in Punctele de lucru participante pentru a beneficia de serviciile medicale ce fac obiectul prezentei Campanii;
    3. la momentul prezentarii in unul dintre Punctele de lucru participante in vederea efectuarii a cel putin unuia dintre serviciile medicale furnizate de Organizator in respectivul Punct de lucru participant solicita, in Perioada de desfasurare a Campaniei, eliberarea cardului de fidelitate, al carui model este prevazut in Anexa nr. 3 la prezentul Regulament (denumit in continuare "Cardul de fidelitate").
  2. Este considerata Participant in prezenta Campanie si orice persoana fizica care, anterior desfasurarii prezentei Campanii, in cadrul campaniilor anterioare desfasurate de catre Organizator in perioada aprilie 2022 - iunie 2023, cu respectarea conditiilor specifice respectivelor campanii, au dobandit un card de fidelitate conform modelului prevazut in Anexa nr. 4 la prezentul Regulament.   
  3. Inscrierea In vederea participarii la Campanie presupune acceptarea implicita, integrala, expresa si neechivoca de catre persoana care indeplineste in mod cumulativ conditiile prevazute de art. 1 sau art. 2 din prezenta sectiune a prevederilor prezentului Regulament.
  4. Calitatea de Participant in Campanie este dobandita de catre persoana care indeplineste in mod cumulativ conditiile prevazute la art. 1 din prezenta sectiune la momentul emiterii Cardului de fidelitate. Cardurile de fidelitate sunt emise de catre Organizator si puse la dispozitia Punctelor de lucru participante intr-un numar limitat.
  5.  Calitatea de Participant in Campanie este dobandita si de catre orice persoana care indeplineste in mod cumulativ conditiile prevazute la art. 2 din prezenta sectiune.
  6. Un Participant poate accesa beneficiile oferite de Campanie, detaliate in cadrul sectiunii 5 de mai jos, de mai multe ori pe Perioada de desfasurare a Campaniei, sub rezerva indeplinirii tuturor conditiilor din prezentul Regulament.
  7. Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea, respectarea si acceptarea integrala si neechivoca a tututor termenilor, conditiilor si prevederilor prezentului Regulament de catre Participanti.

SECȚIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

  1. Campania consta in oferirea Participantilor (i.e. persoanele care indeplinesc in mod cumulativ conditiile prevazute la art. 1 sau art. 2, dupa caz, din sectiunea 4), in Perioada de desfasurare a Campaniei, a unei reduceri de 5% la efectuarea oricaror servicii medicale prestate de catre Organizator in fiecare dintre Punctele de lucru participante prevazute in Anexa nr. 1, cu exceptia acelor servicii medicale prevazute in Anexa nr. 2 la prezentul Regulament, care sunt excluse din prezenta Campanie, sub conditia prezentarii de catre Participanti a Cardului de fidelitate prevazut in Anexa nr. 3 sau a cardului de fidelitate prevazut in Anexa nr. 4 in Punctul de lucru participant.
  2. In cadrul prezentei Campanii, Participantii pot efectua oricare dintre serviciile medicale prestate de catre Organizator in fiecare dintre Punctele de lucru participante, cu exceptia acelor servicii medicale prevazute in mod expres in Anexa nr. 2 la prezentul Regulament care sunt excluse de la prezenta Campanie.
  3. In vederea desfasurarii Campaniei, Organizatorul va emite si va pune la dispozitia Punctelor de lucru participante un numar limitat de Carduri de fidelitate. In consecinta, Punctele de lucru participante vor emite Carduri de fidelitate exclusiv in limita numarului de Carduri de fidelitate disponibile.
  4. Se poate intra în posesia Cardului de fidelitate oricand in Perioada de desfasurare a Campaniei, în oricare dintre Punctele de lucru participante, in conditiile mentionate la sectiunea 4, alin. (1) de mai sus.
  5. Cardurile de fidelitate sunt inseriate cu o serie unica, pe care personalul din Punctele de lucru participante o asociaza in sistemele sale informatice Participantului caruia i-a fost inmanat cardul. Cardul de fidelitate nu este transmisibil si poate fi folosit exclusiv de catre titularul acestuia, prin prezentarea unui document de identitate (CI/BI sau pasaport).
  6. Cardul de fidelitate nu este un instrument de plata. Participantul nu poate achizitiona produse pe baza acestui card, poate doar beneficia de beneficiile oferite de catre Organizator conform prezentului Regulament.
  7. Participantul care isi pierde Cardul de fidelitate sau ii este furat, are dreptul la emiterea unui Card de fidelitate nou. Organizatorul are dreptul de a verifica daca inlocuirea Cardului de fidelitate este sau nu motivata si sa refuze inlocuirea acestuia in cazul in care inlocuirea nu este justificata. In cazul inlocuirii Cardului de fidelitate din orice motive, Cardul de fidelitate anterior nu mai este valid.
  8. Pentru a beneficia de pretul promotional mentionat la alin. (1) si (2) din prezenta sectiune, Participantului nu ii este solicitat sa aiba recomandare de la medicul specialist Medicover in sistemul Organizatorului.

SECTIUNEA 6. PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

  1. Organizatorul, in calitate de operator de date, urmareste in permanenta si se asigura ca prelucrarea datelor cu caracter personal respecta cu strictete principiile si legislatia privind protectia datelor cu caracter personal, in particular, prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (”Regulamentul general privind protectia datelor”).
  2. In desfasurarea prezentei Campanii, Organizatorul prelucreaza date cu caracter personal in scopul atribuirii Participantului, in Punctele de lucru participante, a unui Card de fidelitate identificat cu o serie unica. Orice persoana fizica este eligibila sa acceseze Campania. In scopul identificarii ca Participant eligibil beneficiar al unui Card de fidelitate este necesara prezentarea unui act de identitate. Organizatorul va prelucra datele necesare prestarii serviciilor solicitate de catre dumneavoastra, in masura in care veti beneficia de serviciile ce fac obiectul prezentei Campanii. Datele respective (datele necesare prestarii serviciilor) nu se supun prelucrarii efectuate prin prezentul Regulament. Pentru a intelege cum va sunt prelucrate datele cu caracter personal in prestarea serviciilor solicitate, va rugam sa consultati Nota de informare disponibila in Punctul de lucru participant si online la adresa https://phoenix-hospital.ro/gdpr.
  3. Persoanele vizate ale caror date pot fi prelucrate de catre Organizator, exclusiv in scopurile mai jos mentionate, sunteti dumneavoastra, in calitate de Participant la Campanie
  4. Datele cu caracter personal sunt obtinute exclusiv de la dumneavoastra, in calitate de persoana vizata.
  5. Utilizam datele dumneavoastra cu caracter personal doar in urmatoarele scopuri si temeiuri:
    1. interesul legitim al Organizatorului, in baza solicitarii dumneavoastra de a primi Cardul de fidelitate.
    2. obligatie legala, cum ar fi cele in domeniul financiar-contabil si fiscal, precum si de arhivare (dupa caz). Organizatorul are obligatia sa dovedeasca, la cerere, autoritatilor competente, conditiile in care prezenta Campanie s-a desfasurat, inclusiv prin prezentarea Regulamentului, cat si a documentelor ce au stat la baza prestarii serviciilor in desfasurarea Campaniei.
  6. Destinatarii datelor cu caracter personal vor fi companiile Organizatoare, parte din aceeasi retea de clinici, in masura in care veti accesa servciii din mai multe Puncte de lucru participante, pot fi autoritatile publice centrale si locale, autoritati judecatoresti, politie, parchet, auditori externi (in limitele prevederilor legale si/sau ca urmare a unor cereri intemeiate si expres formulate), etc.
  7. Confidentialitatea datelor cu caracter personal va fi asigurata de catre Organizator si nu vor fi furnizate catre alti terti in afara celor mentionati in prezentul document. In masura in care este necesar sa comunicam datele cu caracter personal catre terti, altii decat cei mentionati in prezentul document, va vom informa in prealabil.
  8. Durata prelucrarii datelor cu caracter personal
    1. In vederea realizarii scopurilor mentionate, Organizatorul va prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal pe toata perioada necesara realizarii scopurilor pentru care au fost colectate datele (cum ar fi de desfasurare a Campaniei, de efectuare a statisticilor interne), precum si pe durata prevazuta de lege (obligatii legale), dupa caz.
    2. In cazul prelucrarilor intemeiate pe existenta contractului incheiat intre Organizator si persoana vizata, datele vor fi prelucrate pe durata necesara pentru executarea contractului.
    3. In cazul prelucrarilor efectuate in baza interesului legitim al Organizatorului, datele vor fi prelucrate pe perioada prevazuta in procedurile interne ale Organizatorului, iar dupa implinirea respectivului termen, acestea vor fi distruse.
    4. De asemenea, anumite date cu caracter personal ar putea fi prelucrate pe durata prevazuta de lege (cum ar fi in domeniul financiar-contabil, fiscal sau de arhivare).
    5. Ulterior incheierii operatiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, in scopul pentru care au fost colectate, conform legii, aceste date vor fi arhivate de catre Organizator pe durata de timp prevazuta in procedurile interne si/ sau vor fi distruse.
  9. Drepturile in calitate de persoana vizata
    1. In relatia cu Organizatorul beneficiati, conform prevederilor legale aplicabile, de urmatoarele drepturi: dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul la stergerea datelor, dreptul la restrictionarea prelucrarii, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opozitie, dreptul de a nu face obiectul unor decizii individuale automate, inclusiv crearea de profiluri care produc efecte juridice sau care va afecteaza in mod similar intr-o masura semnificativa, dreptul de a depune plangeri la Autoritatea Natională de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. Exercitarea oricaror drepturi anterior amintite, are loc cu indeplinirea conditiilor stabilite de Regulamentul privind protectia datelor pentru fiecare drept in parte.
  10. Cum va puteti exercita drepturile
    1. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteţi adresa Responsabilului cu Protectia Datelor, la adresa de email:  dpo@medicover.ro sau cu o cerere la urmatoarea adresa: strada Sergent Ghercu Constantin, nr 1A, Sector 6, Bucuresti in atentia Responsabilului cu protectia datelor.
  11. Prin participarea dumneavoastra la Campanie, declarati ca ati citit si ati inteles continutul Notei de informare de mai sus privind modul in care va vor fi prelucrate datele cu caracter personal si drepturile de care beneficiati potrivit legii.

SECTIUNEA 7. LIMITAREA RASPUNDERII

  1. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a mecanismului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea acestei Campanii.
  2. Organizatorul nu va fi responsabil pentru neluarea la cunoștință de către Participanti a modificărilor aduse Regulamentului, atâta timp cât aceste modificari sunt comunicate in modalitatile prevazute de prezentul Regulament.
  3. Organizatorul nu va fi responsabil pentru:
    1. pierderea de catre Participant a cardului de fidelitate;
    2. eventualele pagube cauzate de pierderea, furtul sau deteriorarea cardului de fidelitate;
    3. epuizarea Cardurilor de fidelitate intr-un anumit Punct de lucru participant.

SECTIUNEA 8. INCETAREA / INTRERUPEREA CAMPANIEI. FORTA MAJORA

  1. Campania poate inceta inainte de implinirea perioadei prevazute in cazul producerii unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a asigura desfasurarea in bune conditii a Campaniei.
  2. Forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi prevazut, controlat sau remediat de catre Organizator, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de vointa sa si a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin Regulament.
  3. Campania mai poate inceta oricand inainte de implinirea perioadei stabilite ori poate fi suspendata oricand in baza liberei decizii a Organizatorului, cu conditia ca acesta sa comunice o astfel de situatie, cu respectarea prevederilor de mai sus.

SECTIUNEA 9. LITIGII. RECLAMAȚII

  1. Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participanti cu privire la orice aspect legat de desfasurarea Campaniei se vor solutiona pe cale amiabila, iar in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate in instantele judecatoresti romane competente potrivit legii romane.
  2. Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se pot trimite la adresa sediului social al Organizatorului indicate la sectiunea 1, alin. (1) din Regulament sau prin e-mail la adresa office@phoenix-hospital.ro.  

SECTIUNEA 10. ALTE CLAUZE

  1. Cardurile de fidelitate neacordate vor ramane in posesia Organizatorului, care poate dispune liber de acestea in maniera pe care o va considera necesara sau potrivita intereselor sale.
  2. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a mecanismului Campaniei, abuz sau orice alte acțiuni care ar putea afecta imaginea sau costurile pe care le implica organizarea si desfasurarea Campaniei. 
  3. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica si / sau completa oricand termenii si conditiile prezentei Campanii, precum si dreptul de a suspenda, intrerupe si/sau prelungi oricand desfasurarea Campaniei, urmand ca aceste modificari sa intre in vigoare numai dupa aducerea la cunostinta publicului prin modalitatile reglementate de sectiunea 3 alin. (2) din Regulament.
  4. In cazul in care Organizatorul deruleaza in același timp campanii promotionale distincte in cadrul carora se acorda reduceri pentru acelasi tip de servicii medicale, reducerile nu se vor cumula, pacientul urmand sa beneficieze de reducerea cea mai mare stabilita pentru serviciul/serviciile medicale respectiv(e). De asemenea, in masura in care pacientul este abonat Medicover, acesta nu va putea cumula reducerea de care poate beneficia conform abonamentului Medicover cu reducerea de care ar putea beneficia in baza prezentei Campanii (in masura in care indeplineste conditiile prevazute de punctul 1 din sectiunea 4 a prezentului Regulament pentru a fi Participant), el urmand a beneficia de reducerea cea mai mare stabilita pentru serviciul/serviciile medicale respectiv(e).
  5. Anexa nr. 1 – Punctele de lucru participante in Campanie, Anexa nr. 2 - Servicii medicale care nu sunt incluse in Campanie, Anexa nr. 3 - Model Card de fidelitate campanie “CARD FIDELITATE 5%” si Anexa nr. 4 - Model Card de fidelitateutilizat in campaniile anterioare desfasurate de Organizator in perioada aprilie 2022 - iunie 2023 fac parte integranta din prezentul Regulament.

ANEXE

Anexa nr. 1 – Punctele de lucru participante in Campanie

Anexa nr. 2.A. Servicii medicale prestate in Punctele de lucru participante din Craiova care nu sunt incluse in Campanie

Anexa nr. 2.B. Servicii medicale prestate in Punctul de lucru participant din Calafat care nu sunt incluse in Campanie

Anexa nr. 2.C. Servicii medicale prestate in Punctul de lucru participant din Dragasani care nu sunt incluse in Campanie

Anexa nr. 2.D. Servicii medicale prestate in Punctul de lucru participant din Targu Jiu care nu sunt incluse in Campanie

Anexa nr. 2.E. Servicii medicale prestate in Punctul de lucru participant din Slatina care nu sunt incluse in Campanie

Anexa nr. 3 - Model Card de fidelitate campanie

Anexa nr. 4 - Model Card de fidelitate utilizat in campaniile anterioare desfasurate de Organizator in perioada Aprilie 2022 - Iunie 2023

Componenta pachete