Chestionar de satisfacție

STIMATĂ/STIMATE PACIENT/APARȚINĂTOR

În vederea aprecierii îngrijirilor medicale pe care le-aţi primit în Centrul Medical Phoenix şi a creșterii calității acestora, vă rugăm să aveți amabilitatea de a răspunde întrebărilor din chestionarul de mai jos şi de a transmite acest chestionar.
Răspundeți la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situația dvs.
Acest chestionar este anonim .
Răspunsurile dumneavoastră sunt importante pentru noi!
În cazul pacienților fără discernământ, completarea chestionarului se realizează de către aparținători.


  • Sexul

  • Vârsta dumneavoastră (în ani)

  • În ce secție sunteți/ați fost internat?

  • La internare ați fost însoțit pe secție de:

  • La internare ați fost informat cu privire la drepturile dumneavoastră ca și pacient?

  • La internare ați fost informat cu privire la regulile, responsabilitățile dumneavoastră ca și pacient?

  • Informațiile primite au fost clare, pe înțelesul dumneavoastră?

  • Considerați ca pe parcursul internării, în salonul dumneavoastră a fost făcuta curățenie ori de câte ori a fost necesar?

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru serviciul cazare (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea patului, lenjeriei (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru curățenie (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea alimentației (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru varietatea meniurilo (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea distribuției și modului de servire a alimentației (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru atitudinea personalului de la Camera de gardă (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru timpul acordat de medicul de salon pentru consultația dumneavoastră (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea îngrijirilor medicale acordate de medicul de salon (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea îngrijirilor medicale acordate de asistentele medicale (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru calitatea îngrijirilor medicale acordate de infirmiere (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru amabilitatea personalului medical (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • Vă rugăm să acordați un calificativ pentru disponibilitatea personalului medical (1 - cel mai slab; 5 - foarte bun)

  • La explorările de pe alte secții/altă unitate ați fost însoțit de:

  • Aţi fost instruit asupra modului în care ar fi trebuit să primiţi medicamentele pe cale orala (tablete, pastile)?

  • Administrarea medicamentelor pe cale orală (tablete) s-a făcut sub supravegherea asistentei:

  • Aţi primit medicamentele pe cale orala (tablete) pentru 1 zi de tratament:

  • Medicamentele administrate în spital:

  • În cazul în care medicamentele v-au fost cumpărate de familie, care a fost procedura?

  • Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate în timpul zilei (1- nemulțumit/ă; 5- foarte mulțumit/ă):

  • Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate îm timpul nopții (1- nemuțumit/ă; 5- foarte mulțumit/ă):

  • Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate sâmbătă, duminică, sărbători legale (1- nemuțumit/ă; 5- foarte mulțumit/ă):

  • Ați fost mulțumit de îngrijirile medicale acordate în timpul transportului intern (1- nemuțumit/ă; 5- foarte mulțumit/ă):

  • Impresia dumneavoastră generală la externare:

  • Dacă ar fi necesar să vă reinternați, ați opta pentru același spital?

  • Ați recomanda și altor persoane să se interneze în acest centru medical?

  • Observații și sugestii referitoare la aspecte pozitive și/sau negative ale îngrijirilor medicale din timpul spitalizării:

  • Considerați că v-au fost respectare drepturile dumneavoastră ca pacient?

Va rugam sa completati mai jos datele dvs. de contact (optional)